Para Vermek

18.07.2011 20:19

     İnsanlar e-kitapların verdiği bilgilerin havadan geldiğini falan zannediyorlar  galiba. Geçenlerde bir site ziyaretçsinden bir mail aldım, mailde bana neden bu kitapları parayla verdiğimizi soruyor, kitapların yapım aşamasında  masrafının olmadığını insanlara bu kitapların bedava dağıtılması gerektiğini söylüyordu, Cevap bile vermezdim ama, prensiplerime aykırı olduğu için neden ücretli olduğunu anlattığım bir maille geri döndüm ve şimdi artık kitabımı kullanan bir kullanıcı kendisi. O bilgilere ulaşamanın da masraflar ve emek getirdiğini anlaması zor olmadı ve bana bu konuyu açıkladığım için teşekkür etti. 

     Kazanımların elde edilmesi ve paraya çevrilmesi öyle sanıldığı kadar kolay olmuyor. Gecenizi gündüzünüze katmanız ve çalışmanız, ama azimle kararlı bir şekilde çalışmanız gerekiyor. Araştırmalar yapıp doğru kaynağa ulaşmak ve o kaynak üzerinde yoğunlaşamak gerekiyor. Farklı kaynakları bir araya getirmek ve kullanılabilir bir halde sunmak için verilen çabaya değmesi için hep çalışmak gerekiyor. 

     İnsanlara, verdiğim bu çabanın aynısını yaşamamları için hazırladığım içeriği sunmaktan mutluyum ve her yeni kullanıcıya ulaştıkça verdiğim çabanın boşa gitmiyor olması benim motivasyonumu artırıyor. Sende bu makaleyi okuduğuna göre yeni bir iş arayışındasın, o zaman kitabımı almanı ve kazanmaya başlamanı tavsiye etmek isterim. Sana online ve offline destekler sağlayacağımı da unutma. Kitabı www.netkazanclari.com adresinden inceleyip indirebilirsin. Şimdiden hayırlı bol kazançlar dilerim.

İnternet Kazançları