NEDEN BU ÇABANIZ

15.07.2011 17:56

     Hep merak etmişimdir, bu insanlar internetten kazanmayı nasıl başarıyorlar, ben neden yapmıyorum ve nasıl yapmalıyım. Yarına ertelenmiş hayel ve düşünceler, paranın zorluklarla kazanımına itti hep beni, çalıştım çalıştım. Elime ne geçti bilyor musunun, sadece kazanılmış üç beş kuruştan kalan yok sayılacak biraz birikim o kadar.

     Sonunda, zaten farkında olduğum ama hep ertelelediğimbu hayalimin hiç o kadar uzakta olmadığını fark ettim  ve birikimlerimi ve sonra ki kazançlarımı internetten kazanma hayalime yatırdım. Biliyor musun ne oldu, 14-15 ay sonunda elime 1.435.20$ yazan bir çek geldi, şaşırmıştım, çünkü  bu internet kazancı bana olmayacak birşey gibi gözüküyor ve harcadığım paralara yanıyordum.

     Gecelerce uykusuz kalmalar, ailenizle aranızda oluşan gerginlikler, hep doğru kaynak arayışları, başarımda birer yapı taşı oldu ve tecrüelerim sayesinde aldım bu çeki. Bundan sonra ise benim ilerlediğim bu engebeli yolu kimsenin epmemesi gerektiğini düşünerek bilgilerimi insanlara sunmaya karar  verdim ve bir  dijital kitap haline dönüştürdüm. Herkesin faydalanarak kazanç sağlaması umuduyla...

Kitabı indirmek için tıklayın. Alternatif indirme linki: www.netkazanclari.com 

İnternet Kazançları